دنیای رنگی من💜

رها ز آنچه هست و نیست...:) دخترک شاد💙

حس تنهایی که عذابم میده

1401/8/26 23:00
نویسنده : رهای قصه ها
242 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی حس بدیه دوستات دورو باشن

حال خوب و بدت براشون مهم نباشه... 

براشون ارزش نداشته باشی 

تورو به تازه واردا بفروشن...

راستی؟ داشتن دوست خوب چه شکلیه؟ چه مزه ایه؟ حتما مزه ی شیرکاکائو با پچ پچ میده :) همونقدر شیرین و همونقدر خوشمزه....

پس چرا منی که اینقدر دلم پاکه ادم درستی نمیاد تو زندگیم؟ چرا همشون فیکن؟ چرا نرجس باید سرکلاس با دوستای جدیدش بگه و بخنده و من تنها باشم؟ چرا شادی باید بره که حتی کوچکترین خبری هم ازش نداشته باشم؟ چرا ارشیدا نامردی کرد و دوستیمون به درک واصل شد؟

چرا روزا که هی گوشیو روشن میکنم ...

اما دریغ از کوچکترین پیامی از طرف کسی؟

چرا هیچکس قدر محبتام ندونست

از همتون متنفرم 

از همتون بیزارم

پسندها (5)

نظرات (8)

آویناآوینا
27 آبان 01 3:27
آبجی تو خدا رو داری چرا اینقدر ناراحتی؟
رهای قصه ها
پاسخ
چقدر حرفت قشنگ بود ولی خب بعضی وقتا ادم که کسی دورش&zwnjنیست دلش میگیره...
setiseti
27 آبان 01 11:31
میدونی آدما رو باید یک جایی شناخت 
منم امسال یکیو شناختم و خیلی از اینکه براش وقت گذاشتم پشیمونم توهم دیگه خودتو آویزون دوستات ندون 
رهای قصه ها
پاسخ
یادش که میفتم چطور احساساتم رو خرج یه بی لیاقت کردم از درون اتیش میگیرم 
setiseti
27 آبان 01 11:32
منم تا حالا دوست خوب نداشتم الآنم ندارم خیلی خیلی تنهام تو مدرسه ی جدیدم با من مثل یک اشغال رفتار میکنن منم مثل یک حیوون باهاشون رفتار میکنم تا بفهمن من اینجا نازک نارنجی نیستم 
setiseti
27 آبان 01 20:50
دقیقا منم وقتی میبینم چطور وقتم رو براش گذاشتم خیلی پشیمون میشم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
28 آبان 01 19:28
میدونی حستو درک میکنم🙂فقط با این تفاوت ک من از بقیه متنفر نیستم از خودم متنفرم 
رهای قصه ها
پاسخ
فکر میکردم درست میشه ولی نه&zwnj&zwnj... بدترم شد ...وقتی مثل قبل با بقیه رفتار نکردم متوجه نشدن ؛ وقتی نرفتم سمتشون .. نگفتن چته چیشد یا خودشون بیان برام مهم نیست دیگه ار کی میخواد ناراحت شه هرکی میخواد بره ❤🙂 چرا از خودت ؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
29 آبان 01 14:48
نمیدونم حس میکنم همه چی تقصیر منه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 آذر 01 12:37
+++: )
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 آذر 01 12:38
برا خودت زندگی كن و بقيه ادمای فيكو ول كن... تنهایی سخته اما تو تنهایی ميشه به چيزای زيادی رسيد🙂
رهای قصه ها
پاسخ
دقیقا😄