دنیای رنگی من💜

رها ز آنچه هست و نیست...:) دخترک شاد💙

About yeganeh

1402/5/27 1:53
نویسنده : رهای قصه ها
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام♡ امشب تصمیم گرفتم راجب دوست مجازیم بنویسم... یگانه ای که کلی خاطره باهاش دارم ، یگانه ای که اون قدر حس صمیمت داشتم باهاش که گاهی باورم نمیشد خواهرم نباشه🥲💔

دختر قشنگم خیلی مهربون و دلسوز بود و البته خجالتی😅اوایل راجب موضوعات مسخره لی مثل اب و هوا و محل زندگی و ... حرف میزدیم تا اینکه اون قدر صمیمی شدیم که کل روز رو باهم حرف میزدیم🥲وقتایی که دلم پر بود از خانوادم باهاش حرف میزدم و از ناراحتیام میگفتم ♡ اونم با آرامش همیشگیش آرومم میکرد....

اینقدرم حسود بود سر من😂🥲منم گاهی اوقات سر همین ماجرا حرصش میدادم🥺😁💔

غیبت ، نقشه های مسخره مون برای سرکار گذاشتن مردم...

همه و همه خاطره شدن برام

از دوست و رفیق و همدم و هم‌رازی که دیگه نیست

از اون یگی قشنگه ای که اگه ۱ ساعت نبودمم نگرانم میشد هم خبری نیست 

 دلم براش تنگ شده ولی این روزها دغدغه ها و مشغله های زندگیم نمیذارن مثل قبلا غرق شم تو خاطراتش و اشک بریزم....

یگانه ی عزیزم💛

بعد از تو دیگه لبخندام از ته دل نبود

 راستی یگی میدونستی از اون دوست شاد و پرانرژیت که همیشه میگفتی (( به خدا تو بیش فعالی داری )) ، (( حس میکنم تو دختر ۴ ساله منی )) ؛ (( کاش منم همیشه مثل تو خوشحال بودم...)) 

دیگه خبری نیست؟ میدونستی دیگه خیلی وقته وراجی نمیکنم؟ دیگه عروسک نمیخرم ؛ تیپ زدن و ارایش کردنمم مهم نیست دیگه

 هیچی مثل قبلش نیست

این روز ها فشار روانی زیادی روم بوده و هست

جای تو خیلی خالیه ....

نیاز دارم به دلداری هات

مهربونی های از ته قلبت ...

یگانه خیلی بی معرفتی تو که میدونستی چقدر وابسته ام بهت چیشدی پس🥲💔

میشه حداقل بیای به خوابم! اخه خیلی دلتنگتم 

حتی فکر کنم میدونی که تو نی نی وبلاگ عضوم‌! اخه محال بود چیزی بشه و نگم بهت حتی عضویت تو یه سایت...

کاش اینو میخوندیش💛

برگرد♡ خواهش میکنم

من بهت نیاز دارم......

پسندها (3)

نظرات (0)