دنیای رنگی من💜

رها ز آنچه هست و نیست...:) دخترک شاد💙

بعد از چندین ماااه برگشتممم

1402/5/24 13:52
نویسنده : رهای قصه ها
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای من🥲بعد از چندماه که رمزعبور رو فراموش کرده بودم برگشتم و خب خیلی حس خوبی دارم الان😂🥺

خاطرات گذشتم رو که میخونم خندم میگیره ؛ ناراحت میشم ؛ دلم میسوزه و .... اره! حس های مختلف یکباره بهم هجورم میارن🥲💔

چقدر خوشحالم از اینکه خاطراتمو مینوشتم:) جوری اون روز ها رو فراموش کردم که انگار نه انگار این روزا رو زندگی کردم👈👉

یادمه کل سال تحصیلیم هرروز و هر ثانیه فکر و ذهنم ازمون ورودی مدارس خاص و نمونه دولتی بود... بزرگترین رویام هم دیدن کلمه پذیرش

صد افسوس که ماه های اخر جا زدم :) دلم میگیره از اینکه نتونستم خودمو به رویایی که تو قلبم بود برسونم 

ناراحت میشم از اینکه ارزوهام پرپر شد چرا؟ چون نمونه دولتی قبول نشدم و خانوادم با رفتنم به رشته تجربی مخالفت کردن

و تا ابد حسرت روپوش پزشکی و درس های زیست این رشته به دلم میمونه💔

از پدرم متنفرم ؛ اون تو این سال تحصیلی نمیدونست همچین ازمونایی وجود داره ! و وقتی هم با عدم پذیرش مواجه شدم با سرکوفت و تحقیر میگفتن تجربی‌ میخوای بری چیکار! 

هرگز هرگز هرگز نمیبخشمش

سهم من از اون فقط اسمش بود... که توی فرم ها اسمشو بنویسم :)

نیومدم اینجا خاطرات بدمو مرور کنم چون من یه دختر شادم دختری که همیشه صدای خنده هاش گوش فلک رو کر میکنه دختری که با شیطنت زندگی میکنه و با حرص خوردن های مادرش سر باوقار بودن و خانوم بودن جنگ و جدال داره😂😍

اره ♡ مهم نیست که نتونستم قبول بشم ؛ نتونستم مادرمو خوشحال کنم ؛ نتونستم برم رشته ای که بهش علاقه داشتم 

مهم اینه که چه چیزهایی یادگرفتم؟ درسی که از تجربه های جدیدم یاد گرفتم چیا بود! اررره🥰🥰

راستی کلی رمان باحال دیگه خوندم😂یادش بخیر سارا همیشه سر این رمان خوندنای من میگفت تو رمانایی که دوست داریو معرفی کن تا ما بدونیم کدوما چرتن دیگه نخونیمشون😂😂اخ چقدر دلم برای بچه های کلاسمون ؛ مافیا بازی کردنا ؛ غیبت های بی پایان و استرس های زنگ ریاضی ؛ دلقک بازی های هلیا تنگ شده🥲🥲

لیست رمانا 

تیمارستانی ها

طالع دریا

گناهکار

در همسایگی گودزیلا 

سرنوشت تلخ و شیرین 

شکنجه گر من 

دلشوره

دانشجوهای شیطون 

آشور 

سفر به دیار عشق

زهار 

و ....

راااستی ما این تابستون به کردستان هم رفتیییم😍که متاسفانه من بین راه مسموم شدم😐و سفرم به چخ رفت

وای خدایا شکرت کاربریم برگشششتتتت😂😍😍😭✨️💛

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پسملامامان پسملا
25 مرداد 02 22:18
عزیزم نگران نباش ، پذیرش رشته تجربی خیلی کم شده ، چون تعداد زیادی دارن تجربی را انتخاب می کنند. انشاالله موفق باشی.
رهای قصه ها
پاسخ
ممنون عزیزم❤️آره واقعا نسبت به متقاضی ها پذیرششون کم بود